كارهايي كه شكم شما را آب مي كنند
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 22 / 1 / 1390برچسب:,
نویسنده : سروش

كارهايي كه شكم شما را آب مي كنند

 

 

معمولا همه افراد از داشتن شكم ناراحت هستند و به همين دليل به دنبال راهي براي از بين بردن چربي هاي اضافي اين قسمت مي گردند.

قطع مصرف هله هوله:

دكـتر ”لزلي بونسي” از دانشگاه پترزبورگ، بخش پزشكي اظــهار مي دارد: ”بسياري از آبنبات ها و اسنك ها شامل گـليسـيرين و شــكر بالايي هسـتند. در معده به طور كامل هضم نمي شوند و اين امر سبب مي شود كه شكم شما نفخ كند.”

بدويد (در حدود ۲ كيلومتر):

دكتر ”ديانا تيلور” از دانشگاه كاليفرنيا، ايالت سنفرانسيسكو، بخش حفظ سلامتي معتقد است كه: ”ورزش هاي سنگين، فشار و تنش فراواني را بر روي بدن شما وارد مي آورند و همين امر موجب مي شود كه عضلات براي مدت زمان طولاني نرم و سست باقي بمانند. اما نرمش ملايم و متعادل (مثل يوگا و پياده روي) به آب شدن چربي ها سرعت مي دهد و مشكل شما را در مدت زمان كمتري حل مي كند.”

در مصرف نمك و ادويه زياده روي نكنيد:

مصرف بيش از حد ادويه جات و نمك ها باعث مي شود كه شكم شما نفخ كند. يك چهارم فنجان سس كچاپ سه برابر مقدار سديمي كه بدن شما در طول روز نياز دارد، را فراهم مي سازد. يك قاشق سوپخوري سس سويا جايگزين مناسبي براي آن خواهد بود.

پتاسيم مصرف كنيد:

اين ماده طبيعي ادرار آور بوده و اثر نفخ آور نمك را از بين مي برد. مي توانيد آنرا در گوجه فرنگي، موز، ماهي قزل آلا، بادام و گيلاس پيدا كنيد.

آب بيشتري مصرف كنيد:

نوشيدن آب به ميزان لازم، باعث مي شود تا آبي كه در بدن شما به دليل وجود نمك جمع شده به آساني خارج شود و نفخ شكمتان از بين برود.

حركت شكم كه معجزه مي كند:

۱-دراز نشست استاندارد….. ۲-دوچرخه…..۳- دراز نشست عمودي … ۴- ورزش پهلوها


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب